Şeyma Subaşı Sokak Tarzını Ucuza Oluştur!

Türkiye'nin instagram fenomeni Şeyma Subaşı'nın giydikleri bildiğimiz gibi çok konuşulur oldu. Hakkını vermeliyim ki gerçekten güzel giyinen bir kadın. Ben de dedim ki neden Şeyma'nın giydiklerinin benzerlerini ve uygun fiyatlı muadillerini bulmayayım. O yüzden araştırmamı yapıp sizin için bir muadil yazısı hazırladım.

Not: Kıyafetlerin linklerine üzerilerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Şeyma'nın en sade ve uğraşsız resimlerinden birisiyle başlamak istedim. Sanırım kendisi burada bir Latin ülkesinde. Arabalardan o havayı aldım :) Elbise ne kadar basic olsa da benzerini bulamadım. O yüzden bende bu salaş havaya uygun farklı bir model elbise tercih ettim. Şeyma'nın resimde çantası olmadığı için de bu kombine en uygun olacak bir çantayı, yani bir hasır çanta seçtim.




Şeyma'nın bu kombini bana çok günlük ve şık geldi. Yani öyle diğer sokak tarzları gibi bizim de dışarda giyemeyeceğimiz bir şey değil. Tek fark, kendisi burada Milano sokaklarında... Resimde Şeyma'nın ayakkabısı gözükmüyor ama ben kendime göre bir şey seçtim artık altına.



Şeyma'nın bu kombini çoğu mağazada rahatça bulunabilecek parçalar. Sanırım Şeyma'nın üstündeki ceket Zara. O yüzden çok uygun fiyatlı olmasa da aynı ceketi buraya da koyayım dedim. Ama zaten aynı modelde çok fazla çeşit bulabilirsiniz her mağazada.

Şapka, Zara, 89.95 TL



Çantası ve küpesi büyük ihtimalle tasarımcı markalardan birisine ait fakat benzerleri bulanabilecek parçalar. Benzeri olmasa da renk olarak bulunabilir. Renk olarak Şeyma'nın kazağının aynısını bulsam da model olarak farklılıklar vardı. O yüzden bende aynı modelin farklı bir rengini tercih ettim.

Kazak, H and M, 99.95 TL
Jean, Stradivarius, 99.95 TL
Küpe, Mango, 35.99 TL
Çanta, H and M, 49.99 TL
Ayakkabı, Zara, 199.95 TL


Şeyma'nın bu kombini nedense hoşuma gitti. Çok rahat ve cool gözüküyor bana kalırsa. Ayrıca bu kot gömlek ve kot pantolon kombinlerinde aynı renk kumaş uydurmak sizi daha şık gösterecektir, ki Şeyma da bunu yapmış 👍

Gömlek, Pull and Bear, 99.95 TL
Pantolon, Pull and Bear, 139.95 TL
Çanta, H and M, 59.99 TL
Kolye, H and M, 39.99 TL
Saat, H and M, 69.99 TL
Küpe, Mango, 35.99 TL
Ayakkabı, H and M, 79.99 TL




Şeyma burada iki farklı ayakkabı rengi kullanarak ne yapmak istemiş pek anlayamadım ama yakında bu ayakkabılar da moda olursa şaşırmam doğrusu. Ben tabi ki kombinin benzerini oluştururken farklı renk ayakkabı kullanmadım. Ama beyaz yerine kırmızı tercih ettim ki kombin öne çıksın. Şeyma'nın üzerindeki gömlek ise kolay bulunabilen bir model değil. O yüzden ben de olabilecek en yakın modeli seçtim.

Gömlek, Zara, 169.95 TL
Pantolon, Koton, 59.99 TL
Ayakkabı, Bershka, 90.95 TL
Kolye, H and M, 29.99 TL
Çanta, Mango, 129.99 TL


Şeyma kombininde anladığım kadarıyla tshirt elbise tarzında bir şey kullanmış. Aynı deseni bulmam pek mümkün olmadığı için ben de siyah bir tshirt elbise tercih ettim. Çantası ise renkli ve salaş bir model fakat bu modele benzeyen herhangi bir şey bulamadığım için, her yerde bu ara gözümüze çarpan hasır çantalardan model seçtim.



Bu kombinde birebir parçaları bulamasam da Şeyma'nın kıyafetlerine en yakın parçaları bulmaya çalıştım. Şal rengini haki rengi seçtim çünkü gayet uyumlu olur bence bu tarz bir kombine. Şeyma'nın botlarının benzerini ararken Bershka'da çok hoşuma giden bu botu buldum ve bu kombine çok yakıştırdım.






Hazırlayan: Deniz Yapıcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları