Youtuber Stili: Melodi Elbirliler

Youtuber Stili serimizin ikinci yazısı. Sanırım tarzını en beğendiğim Türk Youtuber Melodi Elbirliler. Kendisi zaten youtubedan çok instagramda daha aktif birisi. Tabi bu kadar tarz giyinen birisi olarak bunun ekmeğini de yiyiyor Melodi. Bir çok ünlü markayla işbirliği yaparak adını duyurmaya başladı. 

Kombin Puanı: 10/10
Deri ceket, beyaz pantolon ve kot pantolon klasik ve kolay bir kombin. Ama bunu güzel göstermek de bir o kadar zor. Kaliteli bir siyah deri ceketle, yüksek bel koyu renk kot dengesini ayarlamak önemli. Melodi de bunu başarmış bence.












Kombin Puanı: 8/10
Anladığım kadarıyla Melodi bu kombinde Puma ile anlaşmış. Taytı, ayakkabısı ve montu Puma'dan. Aylardır tam bu tarz bir tayt aramama rağmen bir türlü bulamadım. Bulduklarımda çok pahalı... Melodi'nin bu kombini de tam benim tarzım olduğu için yapacak bir eleştiri göremiyorum. Tek eleştirim kullandığı çanta olabilir. Bu kadar spor bir uyum yakalamışken o marka çanta pek olmamış sanki...

















Kombin Puanı: 7/10
Deri ceketi bele bağlama modasından pek yana değilim. Güzelim ceketleri ziyan etmeyelim değil mi? Bu kombinde gözüme batan bir diğer detay ise Melodi'nin saçları. Spor bir kombin yapmış ama o saçlar pek uymamış sanki. Bence dağınık ve rahat bir topuz yapsa daha güzel olabilirdi.


















Kombin Puanı: 8/10
Melodi'nin bir klasik kombini daha. Beyaz gömlek ve kot şort. Tam yazlık 👍 Siyah çanta ve siyah terliğin yanına bir de siyah kemer taksaymış keşke. Ben Melodi'nin yerinde olsam saçımı at kuyruğu yapıp gömleğimi biraz daha ön plana çıkarmaya çalışırdım.




















Kombin Puanı: 8/10
Fotoğraf nerede çekilmiş bilmiyorum ama ortam ve kombin tam Alaçatı havası veriyor. Bu yaz zaten çiçekli elbiseler çok trend oldu. Her mağazada bu elbiselerden bulabilirsiniz. Bu kombinde söyleyebileceğim tek şey Melodi'nin gözlükleri oldu. Kimisine çok yakışıyor vintage güneş gözlükleri ama Melodi'de pek olmamış.
















Kombin Puanı: 10/10
Londra sokaklarında ki Melodi... Anladığım kadarıyla kendisi Londra'yı pek seviyor. Hatta son zamanalarda Dior'un bir etkinliğine davet edildi (Bella Hadid de katıldı etkinliğe). Vallahi bu kombine pek eleştiri bulamadım ben. Tek eleştirim o elektrik direğine sarılı şey...



















Kombin Puanı: 9/10
Sıradanlıktan uzak bir kombin olmuş. Melodi'nin pantolonunu çok sevdim doğrusu. Bu pantolona uyduracak ne olur diye düşünüyorum ama Melodi olması gerekeni yapmış gibi.





















Kombin Puanı: 8/10
Bu fotoğraf bana Türk dizilerimizin kamera çekimleri havasını verdi. Bungalov bir ev, şömine kenarı falan. Kolay bir kombin gibi duruyor. Ama ben o beyaz botları pek yakıştıramadım. Onun yerine daha sıcak tonlarda bir renk daha güzel durabilirdi. Mesela bordo ya da en basitinden siyah süet bir bot daha çok yakışabilirdi.














Kombin Puanı: 9/10
Bu kombin de beğendiklerim arasında. Ceketinden taytına kadar hepsi tam kararında olmuş. Uğraşılmamış bir tarz fakat herkes dönüp "Aaaa ne güzel olmuş" der... Belki beyaz çanta yerine siyah, minik bir sırt çantası daha iyi olurdu ama.



















Kombin Puanı: 10/10
Melodi bu kıyafetiyle bir film galasına gider gibi gözüküyor. Çok şık ve sade olmuş ama sıradanlıktan uzak. Üzerindeki gömlek vintage bir hava katmış. Diğer detaylarla da bunu dengeleyip gayet dikkat çekici bir kombin yapmış. Kendisini tebrik ederim 😊



















Kombin Puanı: 9/10
Yüksek bel bir jean ve siyah kazakla tarz olabilmeyi başarmak meziyet ister. Gucci'nin bu çantasına bayılan birisi olarak, belki de çantadan dolayı Melodi'nin bu kombini çok hoşuma gitti. Ama Melodi koyu kahverengi ya da siyah altın tokalı bir kemer taksa tamamlayıcı olurmuş. Tek eksiği aksesuar yani.


















Hazırlayan: Deniz Yapıcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları