Bence Bi Bak: Ev Dekorasyonu

Dekorasyon yapmaktan hoşlanan birisi olarak Trendyol'da gezinirken ev dekorasyonu bölümüne daldım gittim. Tatlı, şirin şeyler görünce dedim paylaşayım ki sizler de bakın. Bu yaz odamı dekore etmeyi düşünürken tam zamanına denk geldi bu ürünler. Belki size de ilham verir.


1. Mutfak Gereçleri


Mutfak gereçlerinde bambu detaylarını sevdiğim için gözüm hep onlara gidiyor. Mutfakta sıkıcılıktan uzak durduklarını düşünüyorum. Bence bi bakın. Hem her renk mutfağa uyabilecek modeller.


2. Komodinler


Doğal, tahta detaylı mobilyalar trend olmaya başladı. Bana kalırsa trend olmayı da hak ediyorlar. Çünkü natural bir görüntü oluşuyor evin içinde. Ben zaten o süslü püslü evlerden hoşlanmadığım için daha spor mobilyalar daha şık duruyor.



3. Tablolar


Daha bir sürü çok güzel tablo vardı. Kendi zevkinize göre bakabilirsiniz. Bunlar kendi odama koymayı düşündüklerim.


4. Kitaplık


Yine tahta detaylı mobilyalar. Bu tarz duvar rafları salonda kitaplık yerine de kullanılabilir, ama mutfakta yeriniz yoksa oraya da koyulabilir bence. Dekoratif bir görüntü oluşturacaktır.



5. Yatak Odası


Bu yatak örtüsüne bayıldım. Fil detayı olan mobilyalar hoşuma gitmeye başladı bu ara. Hint kültürüne göre de uğur getirdiği söyleniyor hem 😁 Masa lambası ise hem sade hem de şık duruyor.



Hazırlayan: Deniz Yapıcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları