Son Zamanların Trendi: Hasır Çantalar


Son zamanların trendi isimli yeni serimize Hoşgeldiniz :) Çok ilginç bir seri olmasa da kullanışlı olacağı kesin çünkü sizin yerinize trendlerin araştırmasını yapıp, onları nerede, ne kadara bulacağınızı araştırdım. Hatta durmadım bir de onları nasıl kombinleyeceğinizi anlattım. 
Son zamanların trendi sizin de fark etmiş olacağınız gibi "Hasır Çantalar". Hasır çantalar her yaz ortaya çıkıp sonrasında kaybolurlar genelde. Yani her yaz trend olan çantalar aslında. Bana göre onları bu yaz farklı kılan şey, tasarımcı markaların koleksiyonlarında hasır/sepet çantalar çıkarması oldu. Bende ufak bir araştırma yapıp uygun fiyata bu çantaları nerede bulabileceğinizi söyleyeyim dedim.

Nerede Bulabiliriz ?

Çoğu mağaza da zaten karşımıza çıkıyor hasır çantalar. Ben bir kaç mağazaya bakıp beğendiğim modelleri sizin seçtim. Açıkça en klas duran modelleri Zara'da buldum. Fiyatları bir tık daha pahalı ama inanın o fiyata değer. Bana kalırsa abiye hariç her kıyafetin altında kullanabileceğiniz çantalar zaten hasır çantalar. Pull and Bear ve Bershka modelleri daha tatlı, cici modeller diyebiliriz. Sadece bu 4 mağazayı seçme sebebim ise diğer baktığım mağazalarda pek güzel modellerle karşılaşmamam. Mangonun sitesine bir umutla girdim fakat orada bile bir şey bulamadım (ki Mango çanta kalitesiyle meşhurdur biliyorsunuz).






Nasıl Kombinleyeceğiz ?

Peki aldık bu güzel çantaları sonra ne yapacağız? Aldıktan sonra vitrine koyup izlemek olmaz. Bana kalırsa dediğim gibi abiye hariç her kıyafetle kombinlenebilirler. İster eşofman olsun, ister takım elbise... Her kombine uygun bir model mevcut mağazalarda. Ama bu çantaların hakkını vermek için ona göre giyinmek lazım tabi ki. İşte benim bulduğum bir kaç örnek. Bu örnekleri kategorize ettim ki ilham almanız daha kolay olsun.

1. Kutu Gibi Olanlar


Bu modelleri hem günlük hem de iş ortamında (takım elbisenin altına) kullanabilirsiniz. Fakat günlükten kastım eşofman değil burada. Kot pantolon giyip elinize bu kutu gibi olan hasır çantaları alırsanız, kıyafetiniz sade ve basit olsa da dikkat çekecektir.


2. Büyük Olanlar

Büyük olan modelleri takım elbise gibi resmi kıyafetler hariç her şekilde kullanabilirsiniz. Zaten hasır çanta deyince herkesin aklına gelen modeller bunlar. O yüzden kombinlemesi en kolay modeller büyük hasır çantalar. Bu modelleri plaja giderken kullanmakta benim ayrı bir hoşuma gidiyor doğrusu. 


3. Elde Gezdirmelik Olanlar

Bunlar daha cici bici olanlar. Günlük kıyafetlerinizle, özellikle efil efil elbiselerinizin yanına alarak bohem ve dikkat çekici olabilirsiniz. İnanın tarzınız bir üst levele çıkacak.


4. Farklı Modeller (Kendilerini koyacak bir kategori bulamadım)

Bunlar daha egzotik modeller. Herhangi bir kategoriye girmiyorlar fakat farklı olmaları onları güzel yapıyor aslında. Bu modeller ister günlük, ister resmi her kombine olur. Bu tarz modelleri Zara'da bulmak daha kolay.



Hazırlayan: Deniz Yapıcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları