Keşke Benim Olsa: Mayıs 2018

Geçen gün Bi Kot Bi Tshirt'ün sayfasına bakarken Wish List isimli yazılarına denk geldim. O ay aklında yer etmiş, almak istedikleri/hayal ettiği kıyafet olsun, eşya olsun, gitmek istediği yer olsun ne varsa yazmış. Bende bir kaç tanesini okuyunca çok hoşuma gitti. Aaa bu da güzelmiş cidden dediklerim oldu. Sonra dedim bende böyle bir şey yapayım ki sayfamı ziyaret edenler görüp belki kendilerine de almak ister. İşte Keşke Benim Olsa dediklerimin ilk yazısı...


Daniel Wellington saatleri benim sanırım 2 yıldır istediğim bir şey. Bu saati ilk defa 2 yıl önce Gökçe Yıldırım'ın (kendisi bir youtuber) favoriler videosunda gördüm ve görür görmez vuruldum bu saate. Hem çok sade ve şık hem de benim en sevdiğim renkleri barındırıyor. Bu sene Daniel Wellington yeni bir koleksiyon çıkardı ve saatin yanına çok zarif birer bileklik eklediler. İkisi bir arada müthiş bir sinerji yaratıp iyice rüyalarımı süslemeye başladılar. Ne yazık ki bu saati alacak bütçeye henüz sahip değilim.......
Saati sizde çok beğendiyseniz buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Son zamanlarda keşfettiğim bir doğa harikası daha. Louis Vuitton'un Metis modeli aslında yeni bir koleksiyon değil ama ben ne yazık ki yeni farkettim kendisini. Bu model diğer tasarımcı markaların klasik ağır çantaları gibi değil. Çok günlük ve rahat bir model olduğu için bir anda ilgimi çekti. Tabi kendisi yarın hemen gidip alayım denilecek bir şey değil fiyatından mütevellit.


Anlaşılan ben tutarı çok sıfırlı olan şeyler istiyorum... Bu sene neredeyse bütün bloggerlarda ve youtuberlarda gördüğümüz Gucci'nin bu kemerleri moda oldu. Bu kemeri almayan ünlüyü dövüyorlarmış...
Ne var ki, kemer cidden çok güzel. Kemerin markasını ve fiyatını bir kenara koyarsam, siyah kemerde altın toka bir ayrı güzel geliyor benim gözüme. Çok benzer bir modeli Pull and Bear'da buldum fakat bir kaç gün içinde hemen tükendiği için almak nasip olmadı.


Gözenekleri benim ki gibi büyük olanlar bilir, fondöten sürünce o burun çevresi çukur çukur olur ne yazık ki. Bunun çözümünü de kozmetik markaları makyaj bazı, gözenek doldurucu gibi ürünler geliştirerek bulmaya çalışıyor fakat başarılı olanlar çok az. Benefit'in bu Pore Professional ürünü bir mucize yaratıyor ve bütün gözenekleri doldurup pürüzsüz bir surat oluşturuyor. Ben bunu nereden biliyorum peki ? İzlediğim bir sürü ürün incelemesi videosunda bizzat şahit oldum. Bir bakmanızı öneririm. Yakın zamanda ben de alacağım inşallah. Ürünün linkine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Makyaj süngerlerinin bir anda patlaması gibi, kaşık fırçalar da bir anda patladılar. Her makyaj aşığı bu fırçaları alıp bir fondöten sürdüler. Bu kaşığın size vadettiği şey ise fondöteni hiç ürün emmeden yüzünüze eşit bir şekilde yayması. Yani hem yüzünü kusursuz yapacağım diyor, hem de çok az ürün kullanacağım diyor. Belli bir marka tavsiyem yok ama Watsons'da Nascita markasını gördüm ve onu koyayım dedim. Bir bakayım derseniz buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Her ay Keşke Benim Olsa serisine devam edeceğim inşallah.
Umarım sizin de hoşunuza giden ürünler olmuştur.



Hazırlayan: Deniz Yapıcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları