Kim Ne Giymiş: Met Gala 2018


Her yerde bir Met Gala yorumudur gidiyor. Benim bilmezliğimden kaynaklı olsa gerek Met Gala'yı ilk defa bu sene duydum. Baktım Amerika'nın bütün ünlü camiası 3083'lü yıllardan çıkmış gibi giyinmiş. Anlam veremeyince bir araştırayım dedim ki Met Gala'nın olayı zaten oymuş.
Benim gibi bu gala işlerinden, ünlü kırmızı halılardan bi haber olanlar için Met Gala nedir hemen anlatayım (araştırdığım için bilir kişi oldum artık). Vogue dergisinin anlattığına göre Met Gala modanın UEFA kupası finalleri gibi bir şey. Çok heyecan verici ve önemli yani. Mayıs ayının ilk pazartesi günü, herkes belirlenen bir temada, görkemli yeni sanat sergisinin kutlandığı, yıllık bağış toplama galası için Metropolitan Sanat Müzesi'ne geliyor. Bu senenin teması ise "Katolik hayal gücü" olmuş. Buradan da anlaşılıyor ki sosyete kendi hayal güçlerinin el verdiği ölçüde katolik dinini modaya taşımışlar.
Benim gördüğüm ise Bursa Kumaş pazarı açıkçası.....

En iyisi konuya geçip 'Kim Ne Giymiş' ona bakalım.


Gala'nın en güzel kıyafetlerinden birisi bence Blake Lively'nin elbisesi. Tam bir kraliyet asilzadesi gibi gözüküyor. Temaya uyum sağlayayım derken kendini şekilden şekle sokmamış.
Yalnız elbisesi bana Arap gelini havasını da vermedi değil.
Blake Versace markalı bir elbise giyiyor.


Ariana burada da kendi tarzından ödün vermeden hem minik kulaklı saçlarını yapmış hem de çok süper bir elbise giymiş. Temayla ne bağlantısı var pek çözemesem de yakışmış mı, yakışmış... Hatta bu elbiseden çok güzel mezuniyet elbisesi olur. Elbise arayanlara duyurayım.
 Ariana Vera Wang markalı bir elbise giyiyor.


Bella bana çok soğuk gelse de güzel bir kadın. Hakkını yemeyelim. Giydiği kostüm bence temayla alakasız. Daha çok G.O.R.A. da Çeku'nun giyeceği bir elbise havası verdi bana. Nereden aklıma geldi hiç bilmiyorum.
Kıyafetin markası Chrome Hearts.


Cara Delevingne'nin normal bir kostüm giymesini bekleyemeyiz zaten. Zira kendisi de normal bir insan değil. Ben bu kostümü çözemedim. Yorumu size bırakıyorum.
Kostümün markası Dior.


Bir zarafet abidesi daha. Gigi tarzına bayıldığım ünlülerden birisi. Blake Lively gibi o da çok asil duruyor. İkisinin de kıyafetlerinin markası Versace olduğu için herhalde...
Yalnız Gigi'de de temaya uygunluk göremedim.


Katty Perry biraz çatlak bir insan. O yüzden koskoca bir melek olması beni hiç şaşırtmadı. Demekki onun aklına Katolik hayal gücü denince bu gelmiş...


Güneşte kalmış vanilyalı dondurma. Başka yorum yok...
Kendall Off-white markalı bir kıyafet giyiyor.


Khalessi hanım temaya tam uyum sağlayanlardan. Tam bir rönesans prensesi olmuş. E tabi ejderhaların annesi olmak bunu gerektiriyor. 


Kim Kardashian'ın tek uyumu belindeki haç işareti. Kendi tarzına sadık en azından...
Kıyafetin markası Versace.


Beni en çok şaşırtan herhalde Kylie oldu. Böyle bir kostüm galasında Kylie elindeki bütün moda gücünü kullanarak neler neler giyecekken, karar değiştirmiş siyah bir elbise giymiş. Yeni doğum yaptığından olsa gerek, rahat olayım demiş herhalde (Kylie tarzında rahatlık tabi...)
Elbisenin markası Alexander Wang.


Rihanna'ya bayılırım. Kadın tamamen özgün ve yaratıcı birisi. Bu kostüm tam anlamıyla Rihanna'nın giyeceği bir şey. Ondan başkası da kaldıramazdı bence. Met Gala 2018 resimlerini ilk gördüğümde, daha temanın ve Met Gala'nın ne olduğundan habersizdim, dedim Rihanna herhalde Papa'nın tahtına göz dikti. Bu da demek oluyor ki Rihanna temaya uyumunu sağlamış.
Kostümün markası Maison Margiela Artisanal.


Elbise temaya uysa da hiç beğenmedim. Sadece uysun diye giyilmiş gibi...
Markası Dolce and Gabbana.


Bu nasıl duru bir güzellik Selena. Bu nasıl güzel makyaj. Çok zarif ve sade duruyo. Bir Fransız prensesi sabah 3 katlı yatağından uyanmış, kruvasan bekliyor sanki...
Elbiseyi bir kenara bırakırsak Selena'nın makyajı acayip hoşuma gitti. Işıl ışıl ve çok sağlıklı gözüküyor cildi. Kim yaptıysa eline sağlık.
Elbisenin markası Coach.


Zendaya zaten galalarda giydiği kıyafetlerle gündeme geliyor hep. Kendisi sıradışı bir arkadaşımız. Ama ben elbisesini çok beğendim. Dişi bir şövalye havasında. Acaba o elbise kaç kilo?
Markası Versace.


Hazırlayan: Deniz Yapıcı


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları