Evde de Kendinizi İyi Hissettirecek Uygun Fiyatlı Pijamalar

Çok sevdiğim bir arkadaşımın önerisi üzerine böyle bir yazı hazırlamaya karar verdim. Hep dışarıda güzel gözükmek ve iyi hissetmek için giyiniyoruz ama tek başınayken de iyi hissetmek lazım değil mi? Elimize ne gelirse giyiyoruz ama belki de böyle güzel pijamalar giysek daha iyi hissedeceğiz evin içinde bile. O yüzden ben de H&M, Lc Waikiki, Penti gibi mağazalardan hem uygun fiyatlı hem de güzel pijama takımlarını seçip sizin için hazırladım.  

Not: Pijamaların isimlerinin üzerine tıklayarak linklerine ulaşabilirsiniz.


Siyah pijama takımı: Lc Waikiki, 59.95 TL
Bu pijama takımının uzun kollu modellerini çok beğeniyorum ve nerede ararsam arayayım çok pahalı fiyatlara satılıyor. Oysho'dan baktığımda pantolon gömlek birlikte 200 TL'yi geçiyor fiyatlar. Kısa kollu da olsa bu pijama takımını ben çok beğendim. Zaten Lc Waikiki'nin fiyatları hep uygun oluyor ve bu ara sanırım tasarımcıları değişti, modellerini de kaliteli ve güzel yapmaya başladılar.


Bu takım da yukarıdaki modelin şortlu hali. İlk bakışta rengi biraz solgun gözüküyor. Ben de buraya koyup koymama konusunda tereddüt ettim ama bu renk yaz için gayet güzel olabilir. 


Beyaz pijama takımı: H&M, 69.99 TL
Bu pijama da pembe pijamanın aynı modeli. Fakat ben bu modeli daha çok sevdim. Tam yazlık ve beyaz olması insana huzur veriyor doğrusu. En kısa zamanda almak istediğim bir pijama. Ama size tavsiyem pijamanın kumaşına dikkat etmeniz. Çünkü beyaz olduğu için kumaşı ince olabilir ve içinizi gösterebilir.

Pembe çizgili pijama takımının elbise modeli. Bunun kumaşı daha saten gibi duruyor ama. Bu da tam yazlık, efil efil bir pijama takımı. Aynı modelin beyaz olanı da vardı haberiniz olsun. Seçmesi size kaldı artık.

Chicago baskılı tshirtler bu ara Amerika'da çok moda oldu. Bir çok youtuberda bu tshirtleri gördüm. H&M'de pijamalı halini yapmış. Fakat bu pijama takımının tshirtünü günlük hayatta da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bu takım da benim bir diğer favorim oldu. 


Aynı modelin bordo olanı da mevcut. Bu elbise-tshirt model pijamalar çok tatlı duruyor ama uyuması çok rahat olur mu orasını bilemem. 

Yazlık pijamalardan sonra sıra kışlık olanlarda. En rahat modellerden birisi bu eşofman modelli pijamalar bence. Hem sıcacık tutar hem de çok konforlu. Ayrıca bu sweatshirt günlük hayatta da kullanılabilir. 

Mavi puantiyeli pijama takımı: Lc Waikiki, 69.95 TL
Bu model pijama takımlarının genelde saten olanları çok güzel duruyor ama bu da pamuklu rahat olanlardan. Lc Waikiki'nin telefon uygulamasında fiyatı 69.95 TL olarak gözüküyor fakat internet sitelerinde ki fiyat 59.95 TL olarak gözüküyor. Sanırım online alışverişlerde daha uygun bir fiyata denk geliyor.

Gri pijama takımı: Penti, 99.95 TL
Bu listede ki en pahalı model bu pijama takımı. Penti diğerlerine göre biraz daha pahalı oluyor ama kaliteli olduğu kesin tabi. Bu pijama takımının kumaşı sweatshirt kumaşı tarzında ve sıcak tutacak bir model. 


Bu yazıda bulduğunuz her pijama takımı umarım sizi evinizin içinde de rahat ve iyi hissettirecek şeyler olur 💓


Hazırlayan: Deniz Yapıcı


Yorumlar

  1. ARKADASIIIIM BUNLAR COK GUZEL. WAIKIKI COCUKLUGUMDAN SONRA BU MODELLER VE FIYATLARLA TEKRAR GONLUMU KAZANDI,😍😍ELLERINE SAGLIK,👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende böyle bir yazı yazdım:D Waikiki modelleri benim de çok hoşuma gitti. En kısa zamanda bakıp almak lazım

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları