2018 Oscar Ödül Töreni, Kırmızı Halı Stili

Oscar deyince bütün cemiyet moda yarışına girdiği için moda blogu yazanlara da yorumlayacak konu oluyor. Çok bilindik isimler bulamasam da hatırı sayılır elbiseler var bu yıl, tabi çok rüküş elbiseler de yok değil. Özellikle beklemediğim isimlerden, beklemediğim elbiseler gördüm bu sene ki Oscar'da.

Nicole Kidman 
Oscar'ın kraliçesi kesinlikle Nicole Kidman olmuş. Elbisenin rengiyle ten rengi arasındaki o uyum, hele de o ruj ve saç müthiş olmuş. Kim giydirdiyse ellerine sağlık cidden. Bana göre uzak ara en güzel giyinen Nicole Kidman bu yıl, daha doğrusu elbiseyi kendine en çok yakıştıran desek daha güzel olacak.


Lupita Nyong'o
Lupita Nyong'o çoğu zaman güzel ve farklı giyinen birisi. Giyim tarzı bana hitap etmese de sevilen bir tarzı olduğu söylenebilir. Açıkçası giydiği bu elbise hakkında ne yorum yapacağımı çok çözemedim. Elbisenin tasarımı gerçekten güzel fakat kumaşından mıdır, renginden midir nedir, elbiseye pek ısınamadım. Yorumu size bırakıyorum.

Haley Bennett
Haley Bennett'ın elbisesi biraz farklı bir model. Bu elbiseyi ya çok beğenen olur, ya da hiç beğenilmez. Ortası yok bence. Ben beğenmeyen taraftayım malesef. Bu elbisenin bana anımsattığı şey tek şey 'yapay çim'. Kendisi çok hoş bir bayan fakat bu elbise Haley'nin önüne geçmiş. Keşke daha elegant bir model tercih etseymiş.


Saoirse Ronan
Saoirse Ronan'ın elbisesi tam güzel olacakmış ama ucundan kaçırmış. Bir kere Saiorse kısa saçlı olduğu için straplez bir elbise giyerek boynunu ön plana çıkararak iyi iş çıkarmış. Elbisenin rengi de ona çok yakışmış. Ama sorun şu ki, elbisenin kumaşı... Kumaşın kesimi pek usta işi değil gibi, elbise basit durmuş sanki. Ayrıca elbisenin bel kısmı bana çok boş gözüktü. Arkada kullanılan uzun parça ön kısımla birleşip Saoirse'nin belini sarsa çok daha hoş durabilirmiş.


Allison Janney
Allison Janney, Nicole Kidman (kendisi çok daha büyük bir istisna tabi ki) ve Jane Fonda'dan sonra farkettim ki, Hollywood'un orta yaşlı kadınları zarif ve şık giyinmeyi daha iyi biliyor. Zaten kırmızı halıda kırmızı giyinmek hep hoşuma gitmiştir. Elbiseyi baştan aşağı çok beğendim ve bence her yaş grubuna uyabilecek bir kıyafet bu. Mezuniyet elbisesi olarak güzel olabilir hatta 👍

Salma Hayek
Salma Hayek'in elbisesi sanırım hayatımda gördüğüm en çirkin elbiselerden birisi 😕 O renk, o model, o çanta, o saç... Ayakkabısı allahtan gözükmemiş. Bu kadar alımlı ve hoş bir kadın hangi akıl fikirle böyle giyinmiş hiç anlayamadım cidden.


Zendaya
Farklı bir moda anlayışı var Zendaya'nın ama kız garip kıyafetleri kendine bir şekilde yakıştırmayı beceriyor. Oscar'da giydiği elbise çok uçuk bir model olmasa da pek görülmüş bir elbise değil. Fakat Zendaya'ya yakışmış mı? Yakışmış. Saçı, makyajı, takıları elbiseye uymuş.

Jennifer Lawrence
 Herkesin çok eleştirdiği elbiselerden birisi bu sene Jennifer Lawrence'ın oldu. Bu kadar yoğun eleştiri bombardımanına tutulacak derecede kötü bir elbise değil ama yorumu hak ediyor tabi. Madem 90'lar, 80'ler modası geri geliyor, kız gitmiş 80'ler modasını giymiş. Bunda sıkıntı yok. Ama böyle bir elbise giyiyorsan keşke kabarık kıvırcık saç yerine daha sade bir model tercih etseydin Jennifer. Belki o zaman bu kadar eleştirilmezdin.

Sandra Bullock
Sandra Bullock çok beğendiğim oyunculardan birisidir. Oyunculuğunun yanında çokta güzel bir kadın. Giydiği kıyafete gelecek olursak be orta seviye buldum. Ne vasat bir elbise ne de 'vay be' dedirtti. Sandra'ya rüküş diyemeyiz bu durumda. 

Emma Stone
Jennifer Lawrence'ın elbisesinden daha çok eleştirilen Emma Stone oldu. Bu kadar eleştiriyi hakeden bir kombin bu. Ceketinde çok güzel bir renk seçmiş olsa da o kemer ve pantolon hiç olmamış, hele de giymekten bollaşmış gibi duran o pantolon. Sanırım Emma farklılık yaratmak isteyip daha günlük bir kombin oluşturmaya çalışmış ama pek yapamamış. 


Danai Gurira
Danai Guirra'nın kırmızı halı geçidi de çok konuşuldu. Fakat kıyafetinden çok saç aksesuarına herkes bayılmış. Çok orijinal bir fikir olmasa da güzel bir fikir. Danai saçlarını kazıttığı için, başında kullandığı bu aksesuar farklılığı yaratmış. Elbisesi çok ahım şahım olmasa da rengini Danai'ya yakıştırdım.

Margot Robbie
Margot Robbie (meşhur Harley Quinn) gelinlik kız gibi olmuş. Kendisi zaten çok güzel bir kadın fakat elbisenin rengini, bu tarz bir kıyafette beğenemedim. Bir duvak taksa gelinlik olarak giyilebilir bu elbise. Modeline diyeceğim bir şey yok tabi ki ama daha farklı bir renk tercih edilebilirdi.

Sally Hawkins
Sally Hawkins mütevazi bir elbise giymeyi tercih etmiş. Fakat ben bu elbiseye de ısınamadım. Sally zaten bembeyaz tenli olduğu için gri renk elbise onu hem yaşlı göstermiş hem de solgun. 

Eiza Gonzalez
Genç hanımlarımızdan birisi de Eiza Gonzalez. Eiza desen açısından sade bir elbise seçmiş ama gösterişli bir modeli ve rengi olduğu kesin. Sarının bu tonunu bizzat çok severim doğrusu. Eiza'ya da çok yakıştırdım. Esmerlere her daim yakışabilecek bir renk hardal sarısı. Lakin, Eiza'nın bu elbisesi sanki pek Oscar'lık değil gibi. Oscar'da cafcaflı abiyeler daha yaraşır oluyor bence.

Jane Fonda
En zarif elbiselerden birisi de Jane Fonda'nın. Beyaz giymesine rağmen gelinlik gibi durmamış, ki bu bir başarıdır bence. Beyazla gümüşü kombinleyerek şıklığını da hiç bozmamış kendisi. 


Hazırlayan: Deniz Yapıcı


Yorumlar

  1. Ben de Allison Janney'nin elbisesine bayıldım. Sizce İstanbul, Ankara ve İzmir gibi yerlerde mezuniyet için böyle bir modeli nerede bulubiliriz? Blogunuza bayılıyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için teşekkür ederim :) Ankara'da uygun fiyatlı mezuniyet elbiselerini Ulus ve Kızılay'da bulabilirsiniz. İstanbul'da Bağdat Caddesi'ne bakabilirsiniz. Fakat İzmir hakkında pek bir bilgim yok.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları