2018 Coachella Modası

Son zamanların meşhur müzik festivali Coachella bayağı bir yaklaştı. Bu öyle bir müzik festivali ki sahne alan şarkıcıları geçtim, festivale katılanlar bile ünlü. Tam bir yıldız geçidi yani. E durum böyle olunca talep çok tabi festivale. Bu festivalin bir diğer özelliği ise, katılanların büyük bir moda zevki olması. Adeta bir moda haftası. İnsanlar çok acayip şeyler de giyse, ben blog sayfamın teması gereği göze hitap eden modelleri seçmeye çalıştım. Böylelikle festivale gidecek olanlar fikir alır, gitmeyenler de zaten merakından bakıyor. İnşallah bir gün biz de gideriz 😀

Coachella müzik festivali, LA Palm Springs'de yapılıyor ve orası bildiğimiz çöl. O yüzden insanlar genelde bu tema üzerinden giderek kombinlerini oluşturuyorlar. Amerikalı bir youtuber olan Sierra Furtado'nun bu resmi 2017 Coachella'ya ait. Ben gerçekten çok beğendim. Çöl ortamında ince topuklu ayakkabılar giyilemeyeceği için, kemerli botlar hem çöl temasına uygun (Teksas tarzı), hem de Sierra'nın efil efil elbisesine çok güzel uymuş.
Boynuna taktığı bandananın maksadı çöl havasından korunmak olsa da, kıyafetiyle uyum sağlamış.. Belki bandanayı siyah tercih etseymiş daha güzel olurmuş.

Bu model Coachella için ideal bir parça. Yazlık bir renk olması dikkati çekiyor ve özellikle bol olması daha rahat bir kullanım alanı sağlayabilir. Konu Coachella olunca abartmak normal olduğundan resimdeki model gibi bir sürü takı takarak daha bohem bir tarz oluşturabilirsiniz. Örgü yapılmış saçlar ise cabası. Tam bir hippi 👍


Bu elbiseyi seçme sebebim, bazı elbiseler gibi (mesela yukarıdakiler) sadece Coachella'da giydim geri dolaba koyalım diyecek bir elbise değil. Altına spor ayakkabılar giyip günlük hayatta da gayet giyilebilecek bir elbise. Uzun ömürlü yani. Ayrıca elbisenin deseni de etnik olduğu için tam Coachella'ya uygun bir kıyafet. Bu tarz bir elbiseyi Coachella'ya uyarlamak için ise altına kovboy botları ya da ince bir sandalet giyerek tamamlanılabilir.


Şimdi geldik Coachella'nın daha plaj modası kısmına. Genellikle bu tarz tercih ediliyor aslında Coachella'da. Bunlar daha cesur modeller tabi ki ama resimdeki modeli ben sevdim açıkçası. Tamamen simsiyah bir kombin olsa da dikkat çekiyor ve bu festivale uygun. Tülden bir hırka, siyah mayo, motorcu botları ve kovboy şapkası... Bizimlesin 👍
Peki mayo yerine ne giyilebilirdi? Bana kalırsa bir kot şort ve askılı-crop bir bluzla da bu iş halledilebilirdi.


Bu tarz biraz daha rockçı. Ben Coachella'ya üstümü başımı göstermeye gelmedim, konserimi dinleyip rahat olmak istiyorum diyenlere uygun. Benim sevdiğim tarzlardan birisi fakat üst kısmına ne varsa giyip, alt kısmını boş bırakmak biraz tuhaf duruyor. Bana kalırsa o tshirtü şortun içine sokup, kovboy tarzı bir kemer takıp, şortu da birazcık daha uzun tutsa daha güzel olabilirmiş. Fakat fikir açısından hoşuma gittiği için buraya koymak istedim ben de.
Böyle siyah bir kombinde saçlarını sıkıca örüp, saç diplerinize sim dökebilirsiniz. Bu sim akımı 2017 Coachella'da herkeste gördüğümüz bir şeydi ve zaten günlük hayatta kullanılamayacak olduğu için müzik festivallerinde böyle çılgınlıklar yapmak çok eğlenceli 😀

Örneğin bu şekilde saç diplerinize sim dökebilir ve renkli saç ekleri kullanıp örebilirsiniz.


Bembeyaz giyinip, kahve tonlarında aksesuar kullanmak benim çok hoşuma gider hep. Bu model de tam bu tarza uygun. Beyaz bir elbise giyip beline bir kemer takmak güzel bir düşünce. Böyle bir kombin de ise altın tonlu aksesuarlar da tamamlayıcı olacaktır.

Bu tarz diğerlerine göre daha sade ama hala Coachella'ya uygun. Mini şortlar ve crop-toplar her yerde zaten. Resimde ki kolyede de olduğu gibi, bu bohem tarzda gümüş kolyeler geçen sene çok  modaydı. Bu tarz kolyelerin günlük hayatta modası geçse bile, müzik festivallerinde sürekli kullanılabilir. Tek bir kolyeyle, kombininizi farklı bir noktaya çekmek çok basit.
Turuncu renkleri ise bu sene çok moda olmaya başladı ve bence esmerlere çok yakışan bir renk. Bu resimde ki bluzde de olduğu gibi, bu tarz bir rengi açık renk kot şortlarla ya da tam tersi bluzle aynı renkte bir uzun/bol etekle de birleştirebilirsiniz.

İlk resimde bahsettiğim youtuber Sierra Furtado'nun bir resmini daha kullanmak istedim. Sierra bu resimde Coachella'da olmasa da bana göre festivale çok uygun bir kombin. Yine geçen sene çok moda olan çiçek taçlar müzik festivallerinin bir diğer vazgeçilmezi. Coachella için ne kadar geçerli olur bilmem ama rengarenk bir taç takıp altına yine rengarenk bir kombin yapmak olmaz bence. Sierra burada siyah tercih etmiş ama bana kalırsa çiçeklerin birinin rengini seçip tamamen o renkte giyinmekte bence farklı ve güzel olabilir.




Hazırlayan: Deniz Yapıcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları