Uygun Fiyata Makyaj Çantası Oluştur !

1. Maybelline The Colossal Big Shot Maskara:


Kendisi bizzat kullandığım ve Maybelline'in yeni sayılmasa da yakın zamanda piyasaya çıkardığı maskaradır. Maybelline zaten çoğu ürününü uygun fiyatta çıkardığı için fiyattan ziyade maskara iyi mi, kötü mü onu konuşayayım. 
Öncelikle maskara silikon uçlu değil, yani kirpikleri çok azıcıkta olsa yapıştırma riski var. Fakat bu riski sürme tekniğinizle kaldırabilirsiniz. Diyelim ki acemiyiz... O zaman da maskarayı sürdükten sonra baktınız kirpikler hafifçe yapışmış, o zaman alın elinize bir kirpik fırçası, tarayın. İşlem halloldu. Peki madem böyle bir risk var, ben neden bu rimeli öneriyorum. Sebep şu ki, bu rimel kirpikleri arşa değdiriyor... O yüzden her türlü alınması gerekiyor. 

Fiyat: 19 tl ve 30 tl arası farklı mağazalarda bulabilirsiniz
(İndirim dönemlerini beklemenizi tavsiye ederim). 

2. Maybelline Super Stay Fondoten 24H:
Bu fondoteni yeni kullanmaya başladım. Bundan önce Maybelline Affinitone kullanıyordum fakat bu fondoten hem ondan daha iyi kapatılıcık sağlıyor hem de yapısı biraz daha yoğun olduğu için tenle daha iyi uyum sağlıyor bence. Tek sıkıntısı yoğun yapısından dolayı fondoten öncesi yüzü iyice nemlendirmek gerekiyor.
Fiyat: 25 tl ve 35 tl arası
3. Maybelline Age Rewind Kapatıcı:
Maybelline'in meşhur kapatıcısı... Herkesin dilinde duyunca bende alıp deneyeyim dedim. Gerçekten de övgüyü hak ediyor. Piyasada aynı fiyattaki kapatıcılara göre daha iyi bir performans sağladığı kesin. Ayrıca ucu süngerli olduğu için, daha uzun kullanım ömrü sağlıyor. Ama sıkıntı şu ki, sünger olunca pek de hijyenik olduğunu söyleyemem. O yüzden alıp almama konusunu size bırakıyorum...
Fiyat: 20 tl ve 26 tl arası


4. Eklips Seyahat Boy Fırça Seti:
Eklips'in fırçaları hem kaliteli hem de ucuz oluyor. Bir makyaj fırçası almak için bir sürü para ödemeye gerek yok yani. Eklips ürünlerini özellikle Gratis mağazalarında bulmak çok kolay. Yalnız tavsiyem indirim zamanına denk getirmek. Bu seyahat setindeki en beğendiğim fırça bronzer fırçası. O kadar yumuşak ki insanın kullandıkça kullanası geliyor. Far fırçaları da gayet başarılı. Beğenmediğim fırça ise resimdeki ikinci sıradaki fırça. İkinci fırça kapatıcı sürmek için ama pek kullanışlı değil açıkçası. Aynı işlem makyaj süngeriyle daha iyi yapılabilir.
Fiyat: 20 tl ve 30 tl arası
6. Makeup Revolution Kontür Kiti:
Bu kontür kitini yılbaşından sonraki indirim zamanı Watsons'dan aldım. Fiyatı gayet makul bir miktardı (sanırım 17 tl civarında). Öncelikle mat makyaj seven birisi olarak söylemeliyim ki bronzerı gerçekten çok güzel. Makeup Revolution'ın ürünleri genellikle çok pigmentli olmadığı için bronzerı fırçaya bolca alsanız da suratınızda kocaman bir leke varmış gibi göstermiyor ve gayet doğal duruyor.
Highlighter kısmına gelirsek, ne çok müthiş ne de vasat bir highlihter. Yani ona da onay verebilirim. Fakat benim beğenmediğim allık kısmı oldu. Bunun sebebi ise mat allıklardan hoşlanıyor olmam. Bu allık simli olduğu için bir nevi highlighter gibi duruyor. Ama aydınlık makyaj seviyorsanız önerebilirim. 
Fiyat: Şu an Watsons'da 25 tl ama indirimi beklemenizi öneririm.

7. Makeup Revolution Redemption Iconic Smokey Far Paleti:
Bu far paletini bizzat kullanmadım ama Makeup Revolution'ın başka bir far paletini kullanıyorum şu an. O paletten elde ettiğim deneyimlere dayanarak şunu söyleyebilirim ki bu markanın pigmentasyonu çok yoğun değil. Sanıyorum bu palette de öyledir fakat hem uygun fiyatlı olması hem de renk seçeneklerinin herkese hitap ediyor olması dolayısıyla bu paleti seçtim. 
Hem gece makyajı hem de günlük bir makyaj için uygun renkler mevcut. Eğer pigmentasyon istiyorsanız size önerim Maybelline paletlerine bakmanız. Fakat onlar bir tık daha pahalı olabiliyor.
Fiyat: Watsons'da 30 tl ama indirimi beklemenizi öneririm.

8. Garnier Su Bazlı Nem Bombası:
Fondotenin altına bir baz ya da nemlendirici uygulamadan makyaj yapılmamalı. Nemlendirici sürmek hem fondotenin kalıcılığını arttırır hem de fondotenin çatlamasını engeller. Uygun fiyatlı bir nemlendirici ararken Garnier'in bu nemlendiricisini buldum ve bunu seçme sebebim su bazlı olması. Çünkü su bazlı nemlendiriciler cilde daha yoğun bir nem verirken her cilt tipine uygun olur. Bizzat kullanmadığım bir ürün olsa da kendi nemlendiricim bitince alıp denemeyi düşünüyorum.

Fiyat: Watsons'da 19 tl

9. Essence Fixing Compact Powder:
Yine bizzat kullanmadığım ama bir kaç gün içinde kesin alacağım bir ürün. Bu ürünün her yerde methini duyar oldum son zamanda. Cildim yağlı olduğu için fondoten bir kaç süre sonra dağılmaya başlıyor ve bunu sabitlemek lazım tabi. En iyi yöntem tabi ki transparan mat pudralar. Duyduğuma göre fiyatına göre çok başarılı olan bu pudra denemeye değer. 

Fiyat: 15 tl ve 23 tl arası

10. Maybelline Master Precise Eyeliner:
Ben göz yapımdan ötürü göz kalemi ya da eyeliner kullanmayı sevmem fakat kuyruklu eyelinerı kendine çok yakıştıran insanlar var tabi. O yüzden uygun fiyatlı ve başarılı bir ürün ararken Maybelline'in bu ürününü buldum. Kalem tipinde olduğu için kullanmasının kolay olacağını düşündüğüm bir ürün ve Maybelline'in göz ürünleri genelde başarısız olmuyor zaten. 

Fiyat: 19 tl ve 22 tl arası

11. Pastel Eyebrow Duo Kaş Farı:
Yıllardır kaşlarım için kaş kalemi kullanıyorum fakat şunu farkettim ki kaşlarım azalmaya başlamış. Çünkü her kullanımda kaş kalemleri ister istemez 1 2 tel kaş döküyor. O yüzden kaş farına geçmeyi düşünürken araştırma sırasında bu ürünü buldum. Daha denemek nasip olmasa da kaş kalemim bittiği zaman gidip almayı düşünüyorum. İyi tarafı ise iki farklı renk içermesi. Benim kullanım düşüncem koyu farı kaşların uç ve orta kısmına uygulamak, açık tarafı da kaşın baş tarafına uygulamak. Böylelikle daha dolgun ve doğal kaşlar elde edebilirsiniz. Kaş kaleminin farla birlikte gelmesi de cabası tabi. 

Fiyat: 21 tl civarında

12. Golden Rose Velvet Matte Ruj No:16
Bu ruj benim hayatımın ruju ! Rengi, yapısı ve fiyatıyla tam dört dörtlük. Rengi resimde biraz pembe tonlu dursa da, aslında daha kahve tonlarına yakın. Mat bir ruj olduğu için sürmeden önce dudakları nemlendirmek şart tabi. Kalıcılığına gelirsek, ruju yemediğiniz sürece saatlerce dudakta kalıyor 😀 Rengi öyle bir renk ki, hangi cilt tonuna sahip olursanız olun herkese yakışacağına eminim. Ömrüm boyu kullanırım herhalde ben bu ruju 💓
Fiyat: 16 tl ve 23 tl arası



13. H&M Makyaj Süngeri:
Bir kere fondoteni iyi dağıtan makyaj süngeri bulmak çok zor. Beauty Blender çıktıktan sonra bütün makyaj markaları sünger çıkarmaya başladı ama ne hikmetse Beauty Blender'dan sonra en iyi makyaj süngeri H&M'in ki 😀 Hele de bu fiyata. Beauty Blender bildiğim kadarıyla şu an 75 tl civarında satılıyor. 15 tl civarındaki diğer makyaj süngerleri ise suya tutunca şişmiyor bile. O yüzden ben onların sünger olduğuna inanmıyorum. Bu fiyata bu performans kesinlikle kaçmaz. Gidip 3 5 tane almak lazım. Çünkü bu süngerin dezavantajı ömrünün çok uzun olmaması. Yani 2 3 aydan sonra atmak gerekiyor. 
Kaynak: https://www.gardrops.com/kadin/kozmetik/h-m-makyaj-sungeri-11
Fiyat: Tahmini olarak 13 tl ya da 15 tl olması lazım

14. Neutrogena Böğürtlenli Dudak Nemlendiricisi:
Bu dudak nemlendiricisinden önce Nivea'nın her yerde gördüğümüz nemlendiricisini kullanıyordum. Onun yapısı yumuşak ve vazelin gibi olduğundan Neutrogena'ya geçince bana çok koyu ve sert geldi. Fakat kullandıkça farkettim ki dudaklara gerçekten bir nemlilik veriyor. Nivea bunun yanında hiç işe yaramıyormuş dedim. Hem yapısı daha sert olduğu için, Nivea'ya göre çok daha uzun bir kullanım ömrü var. 
Fiyat: 8 tl ve 15 tl arası



Hazırlayan: Deniz Yapıcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları