Keşke Benim Olsa: Haziran 2018

Bu ay içinde ay şuraya inşallah bir gün giderim dediğim, evimde de şu olsa keşke dediğim, şunu alsam da giysem dediğim şeyleri yazdım. Bakalım aynı şeyleri sizde isteyecek misiniz? 

1. Havana


Camila Cabello'nun Havana şarkısından sonra herhalde Havana'ya gitmek istemeyen yoktur. Bende öyle bir merak oldu ki Havana'ya giden youtuberların orada ne yiyip içtiğine kadar izleyip öğrendim. 
Benim zaten Latin ülkelerine karşı hep bir ilgim olmuştur. Onların sıcak kültürleri Türk kültürüne benzediği için yakınlık hissediyorum sanırım. Tabi moda zevkleri de ayrı bir güzel. O fırfırlı latin elbiseleri de bu ara çok trend.
Küba'nın bir de şöyle bir güzelliği var ki, sokaklarda son moda arabaların yerine o klasik Cadillac, Chevrolet, Impala arabalar cirit atıyor. Bir klasik araba hayranı olarak ben Havana'ya gitmeyim de ne yapayım. Olur da bir gün gidersem hemen paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.


2. Nike spor ayakkabı Huarache Ultra



Bu ayakkabılar görüntü açısından çok estetik durmasalar da doğru giyildiği zaman çok tarz oluyorlar bence. Çoğu moda bloggerında gördüm bu modelleri. Bir sürü renk seçeneği olsa da benim beğendiklerim simsiyah, bembeyaz ve siyah kumaş-beyaz tabanlı olanlar. Bu tarz ayakkabılarda çok renkli modeller pek hoşuma gitmiyor.

3. Gucci terlik


Bir ara Seda Sayan veya Sibel Can'ın oğlunun giydiği zaman Türkiye çapında meşhur ettiği terlikler. O zamanlar bana kalırsa Türkiye bu terliklerin tüylü olanlarına hazır değildi. Sanırım tüylü olanlarına ben de hazır değilim. Kimisinin ev terliğine, kimisinin dede terliğine benzettiği bu canım cicim Gucci terlikler benim gönlümde yaklaşık 1 yıldır yatıyor. Çoğu mağazada bu tarzların muadilleri var zaten ama bu kalitede ve görüntüde olanlar çok az. Umarım bir gün ben de bulurum.


4. Semaver Çaydanlık



Bir çay sever olarak semaver çaydanlıkları görünce bu benim olmalı dedim. Bir kaç markaya baktım, sanırım en iyisi Arçelik'in çıkardığı bu model. Hele yaz akşamında balkonda ailenle sohbet ede ede çok güzel bu çaylar. Bence çay sevenler bi baksın.

5. Pikap



Pikaplar vintage şeyleri sevenler için her zaman baş köşe eşyası olmuştur zaten ama bu sene bir anda tekrar pikap ve plak modası çıktı. Her youtuber, blogger yeni çıkan pikap modellerini alıp dekorasyon eşyası yaptı, şarkıcılar albümlerini plak şeklinde çıkarmaya başladılar. Bana kalırsa müziği kulaklıklar veya radyodan dinlemek yerine pikaptan dinlemek çok daha büyük bir keyif. O yüzden bu modaya bende katılmak istiyorum....
Pikap modelleri D&R da uygun fiyatlara satılıyor.



Bu ay kafamda kurduğum şeyler bunlardı. Umarım siz de fikir edinip aaa evet ben de yapayım bunu demişsinizdir.


Hazırlayan: Deniz Yapıcı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Konuşulması Gereken Kişiler: Prenses Diana

Harry Potter Serisi Hakkında Bilinmeyenler: Part 1

Sizi Motive ve Mutlu Edecek Youtube Kanalları